Hoppas på att vinna löshåret.. Orkar inte mer

Jag har fått så sjukt dåligt självförtroende pga kort hår jag trivs verkligen inte i det och jag försöker ju få de så friskt som möjligt men har alltid håret uppe i en knut och det gör ju inte saken bättre de heller, har inte haft hårspray på över ett halvår snart och de börjar bli jobbigt, och nu skriver jag de här till alla haters som tror att jag leker så himla rik men jag har faktiskt inte råd med löshår just nu, de är jul och efter de nyårsafton så har inga pengar till de och måste vara ärlig och säga att de suger verkligen, jag vill också känna mig fin men de gör jag inte längre..Jag hade så fint hår innan frisören klippte mig ända upp till öronen och jag satt och grät men fick ändå betala, jag orkar inte mer. Jag hoppas verkligen jag vinner från Hannas kalender jag håller tummarna!♥


Kommentarer
Carolina

Gummaaaaan!! du är fin som du är, massera hårbotten, drick mjölk, tvätta inte ofta, ha hårinpacking!! olivolja, avokado :D

2011-12-15 00:36:45
URL: http://qarolina.blogg.se/
Slacker

Nice! :) har du fler?

2011-12-15 09:53:15
Rosie

Håller med frisören, Björn Axén är VÄRD sitt pris.. Galet bra!

2011-12-15 10:51:33
URL: http://minpassion.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0