Hiss och Diss a la Sandra

Jag bara älskar nitar, tycker att en outfit kan få vara lite rockig ibland det är så sjukt snyggt! Håller ni inte med mig?
Jag menar inte att jag älskar punkstil osv men jag älskat nitar, det är verkligen de nya modet! Gud så snyggt!


Och även löshår får komma på hisslistan enligt mig, ni kanske undrar varför men vi med kort hår och kanske även dom med långt hår fast har tunt, asså tänk er att så lite hår kan få en att må så mycket bättre. Man kan göra så mycket mer med håret då, man kan locka man kan testa massa nya frisyrer de kan man inte med kort hår liksom. Ellerhur?
image description


Copycats är de värsta jag vet, när man lägger upp en inlägg och att någon gör ett likadant, asså de är pinsamt.. Har ni inget att skriva? Låt bli isåfall för de är Inge kul att läsa bloggar som kopierar allt och sätter in på sin blogg och låtsas som att de är hon/han som skrivit.. Håller ni inte med mig? Jag gick in på en blogg som kommenterat min blogg och de visade sig vara en copycat! Usch haha..


Kommentarer
Rosie

Dom där jävla copy cats finns faktiskt även utanför bloggarna har man märkt. Jag har också märkt detta! Kollade senare IGÅR in en blogg som hade gjort ett inlägg och ändrat lite i orden bara.. URK säger jag bara. Men men no brain no pain

2011-12-21 11:35:22
Rosie

BTW du har blivit utmanad hallåå i min blogg!;)

2011-12-21 11:36:58
URL: http://minpassion.blogg.se/
Jenni

Det där med copycats finns överallt och kommer alltid att göra. Hatar verkligen det där. Som mina tatueringar, är det många som härmat mig och gjort på samma ställe och/eller samma symbol/text. Likadant med piercingar. Hatar verkligen sånt där. Folk kan väl fan komma på något eget ^_^ Blogginlägg har jag aldrig varit med om att någon snott rakt av, däremot skrivit om samma sak någon dag efter jag skrivit det. Men men, orkar inte bry mig om sånt.

2011-12-21 15:55:48
URL: http://jennisfamilj.se/
Linda

jag hatar också copycats e så jävla boring!

2011-12-21 22:55:05
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0