Hem och sova snart, saknar sängen!

Jag är så sjukt trött just nu och varför vet jag inte, men Gud vad jag längtar till sängen haha vi slutar om ca en timme och då åker jag hem direkt och lägger mig och vilar lite för sen måste jag åka och lämna in dom idag hade jag tänkt mig då, för behöver verkligen ett jobb de hade ju varit perfekt nu efter jullovet, jag behöver tjäna mina egna pengar, i need that! Nej men faktiskt är trött på att fråga mamma och pappa hela tiden om pengar och tror faktiskt jag skulle må bättre av att tjäna mitt eget! Ellerhur?  Gud vad jag är sugen på att shoppa men icke sa Nicke de tänker jag inte göra haha, Hörni vi hörs senare nu ska jag göra klart min uppgift för sen slutar vi och jag får sova i sängen *blink* hihi!
image description

Kommentarer
Rosie

Har du gjort cv`t ?

2011-12-21 14:35:25
Rosie

Nej har inte hittat den!:( Den hann ladda ur ju sista då igår.. Sen tror jag ngn av tvillingarna tagit den men ska leta sen då jag kommer hem. Här har du också en som vill SOVA! Gäspar hela tiden o kroppen känns som bly! Men hmm.. Tänkte ang cv´t??

2011-12-21 14:36:58
Rosie

Sv. Jag vet inte om det går:/ för vi har handlat så mkt nu och vi får inte mera förrens Fredag också, och imorgon ska jag ut och handla resterande julklappar till barnen,till min lillasyster osv..:// Vivi? Hur mkt handlar det om?? Jaa men jag skriva den! Men du måste nästan komma för det är lite olika info som man ska fylla i den som jag har! Den är verkligen AS BRA! :D

2011-12-21 19:07:57
rosie

OKEY!=D jag håller på att städar nu osv.:D Har inte letat fram pappren faktiskt om jag ska vara ärlig, tänkte om jag kan göra det tills imorgon iaf? För då blir det lite lugnare ju.=) Nu är det massa städ osv osv.hihi

2011-12-21 19:32:23

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0