Hell no, den ska bli min!

Godmorgon på er! vaknade runt halv tio idag eftersom att jag inte ska till skolan idag, ska städa rummet så fort jag piggnar till lite! är på ganska bra humör idag eftersom att vår lilla *** kommer idag, ni kommer självklart få se sen men inte ännu de får ni lista ut sålänge tills klockan blir fem! sitter iallafall och dricker min morgonrutin nu och ska snart ner till centrum och handla cigg, idag är det fredag och har absolut inga planer först skulle jag träffa kusinvitamin men det blir inte så tyvärr, så får väl hitta på något! orkar inte sitta hemma iallafall men samtidigt så vill jag inte vara ute i de här cpvädret heller! jaja, nu vill jag bara ha min väska som jag är kär i och det är bara 10 timmar kvar.. asså seriöst hjälp mig, mamma om du ser de här, skaffa tradera och köp den som julklapp till mig haha!
image description
image description


Kommentarer
Therese

svara gärna på dagens fråga i min blogg och om du tycker jag ska färga håret :)

2011-12-09 19:26:53
URL: http://nattstad.se/therese.postner

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0