Goodmorning people!

Hur mår ni och har ni sovit gott? De har jag gjort! Ska snart in till forum och kolla present eftersom att de aldrig blev något igår, Så nu dricker jag kaffe och ska snart klä på mig och dra iväg.. Ska nämligen Bara in och ut igen sen hem för orkar verkligen inte stressa idag, de är de värsta jag vet och dessutom tappar jag hår av stress de kanske ni inte visste! Nej nu ska jag dricka upp min kaffe och dra iväg så jag hinner, vi hörs snart! Puss

När jag var mörkhårig haha!

Kommentarer
Rosie

Absolut, vi tar det då vi ska fixa cv´t!;) Yes, du vet att vissa får ju stressfläckar som det kallas för i hårbotten.. Dom tappar håret fläckvis där det blir helt flintis.. Mamma hade ju så då det vart för mkt sorg och stress i hennes liv.. Då vart hon HELT flintis ovanpå huvudet:( Så inte stressa..:)

2011-12-29 14:35:38

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0