Godmorgon!

Godmorgon allihopa! Skönt med lite sovmorgon, har precis varit ute med hunden så nu sitter jag och dricker min morgonrutin (kaffe)! Idag börjar jag kvart i 11 och slutar halv 12 så det får bli lite spring i affärer tror jag, måste kolla lite julklappar för har inte köpt en ända! Så imorgon ska jag mamma och pappa stressa med alltig!  Men som sagt imorgon är de ju öppet i alla affärer till 10 på kvällen, skönt! Är ni taggade inför jul och nyår då? Hihi jag börjar bli!

Nikola när han var liten haha! Ser ni vad han håller i..?
image description

Kommentarer
Jenni

Hahahaha vad sööööt. Men shit, han håller ju i en cigg ^^,



2011-12-22 11:19:14
URL: http://jennisfamilj.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0