Godmorgon!

Vaknade för ca 30 minuter sen så nu sitter jag och dricker min morgonrutin alltså kaffe! Idag ska jag troligtvis baka med Catia och steffi fast jag igentligen skulle åka till Jenni men dom har varit på kryssning så dom är säkert trötta, och jag orkar inte åka någonstans idag annars hade jag gjort de helt klart! Saknar dom så mycket men kanske får bli en annan dag, har precis planerat nyår vart det ska firas så det får bli hemma hos mig! WOOP WOOP  Snart ska de planeras vilka som ska komma också, så tråkigt att jag och en kompis är ovänner, vill ju ha med henne till mig! Får hoppas de blir bra tills dess.. Jaja, nu ska jag dricka upp mitt kaffe hihi puss så länge
image descriptionimage description
Får se vilka som får vara med på nyår hihi! Kanske hittar andra tills dess! Vem vet?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0