Gjort några örhängen från ett halsband!

Har gjort lite "pyssel" eller hur man säger, har fixat ett halsband som faktiskt var ganska snyggt men passade inte in på mig men gillade detaljerna på den så gjorde de till örhängen istället!  Säg gärna vad ni tycker, alltid kul att veta!
image descriptionimage descriptionimage description
Vad tycker ni? Jag tycker de var rätt snygg faktiskt!  Nej nu måste jag lägga mig om jag ska orka gå upp imorgon haha, hoppas ni sover gott mina sötnosar! Natti natti ♥

Kommentarer
Rosie

Jag tycker örhängena var riktigt SNYGGA! Såg ngra liknande på Gina förut, jag har såna i fjäder typ,dom påminner om dom du gjort lite!:D Halsbandet är snyggt på sitt sätt! Kanske om man har en lite mer exotiskt klänning. Tubklänning som är lång! i gröna bruna färger!:D

2011-12-11 23:50:35
URL: http://minpassion.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0