Duschtime och kanske sleeptime?

Har varit sjukt trött idag, men har stått på mig och gått till skolan iallafall som ni kanske märkt idag! när jag kom hem somnade jag i typ en halvtimme och sen ringde mamma och bad mig komma upp för hade fått post (visat inlägget längre ner om vad det var för något!) sjukt nöjd är jag med det iallafall, har färgat Anyas hår och blev själv nöjd med hur färgen blev lite avundsjuk hihi men de kommer! nu är jag hemma och har precis kollat klart på filmen anastasia haha var tvungen att se den, jag kan gråta till tecknad har jag märkt idag.. inte okej! haha aja, ska iallafall ta en dusch snart och fixa mina naglar lite grann, förmodligen köpa lösnaglar imorgon eftersom att jag absolut inte har råd med gelé ännu! kanske får bli efter jul och nyår! Sitter nu iallafall och får något i magen yummi! så gott med avokado hihi love it! nu ska jag röra mig mot toaletten så vi hörs snart eller imorgon, Godnatt iallafall!♥
image description


Kommentarer
Jenni

Kollade du sidan? Fett med grejer fan :D Säg inte den till nån hahahaha. <3

2011-12-14 11:16:22
URL: http://jennisfamilj.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0