Är hemma hos mig just nu..

Är hemma hos mig just nu och sitter med mamma och pratar lite, ska alldeles strax gå hem till nikola igen för idag måste jag somna tidigt för ska upp tidigt också haha ska nämligen till tvättstugan klockan sju imorgon haha ska inte till skolan imorgon tyvärr för är nämligen "mammaledig" hihi! Det blev inte så mycket uppdatera som jag trodde de skulle bli idag, men aja ny dag imorgon iallafall! De är ju bra de ellerhur? Men de här inlägget är ju inte de sista för idag, jag bloggar mer snart! Puss puss

Måste fixa mina naglar så snart som möjligt jag orkar inte ha korta längre haha! Usch

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0