Nu kaffe snart hem till mig!

Har precis städat och diskat lite och det kändes ju ganska skönt faktist! brukar alltid vilja städa mer när jag väl börjat haha! känner inte ni också så ibland? nu sitter jag och dricker en kaffe och ska snart gå upp till mig och hämta lite tjejprylar. och snacka snabbt med mammsen har hittat en grymt snygg tröja idag! määäh vill ha den.. Aja, har faktist köpt ett par snygga jeans idag också, och ett par tights som alltid är bra att ha! aja.. sen ska jag träffa jessica på en cigg snabbt sen ska jag hem till älskling igen duscha och sleepmode! men självklart ska jag göra ett inlägg innan jag går och lägger mig! men nu ska jag iallafall gå byyye bitches!

Tror jag ska börja banta igen, känns som om det behövs lite nu allstå.. känner mig lite sådär smällfet av mig.. har börjat må illa efter mat och grejer det är INTE okej. aja, puss så länge!

Kommentarer
Anna

gosh så gott det såg ut !

2011-09-17 12:21:16
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0