Kom precis hem från skolan! *stolt*

Är faktist hur nöjd som helst som gått till skolan och inte skitit i det, och den här terminen ska jag verkligen kämpa, har fått en helt okej klass också men läraren är så jävla bra i jämfört med vad jag hade innan jag gick i den klassen så är ganska nöjd med de "nya"! har haft två test idag matte och engelska sen fick vi sluta så sen gick jag och lollo till forum och mötte upp mysan och sen luncha vi hehe.. nu ska jag ta mig en kaffe så jag inte somnar om en timme eller två haha får verkligen inte somna då kommer jag aldrig kunna sova ikväll, ni vet ju att jag har sömnproblem så det är verkligen ett jag får inte sova nu på dagarna! men nu ska jag ta en kaffe så vi får höras sen! puss och kram så länge!

en gammal bild på mig när jag försökte bli blond! nu har jag ju som sagt svart igen.. haha!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0