unts unts unts!

Sitter i köket har precis kommit hemifrån mig, saknar min älskling så himla mycket. jag är inte van att sova själv vi sover ju med varandra varenda dag.. han åkte på 24 timmars kryssning så hoppas verkligen att han har fuckat ur nu haha!  för när han kommer hem ska jag bomba honom med massa pussar hehe.. nej men nu ska jag berätta om gårdagen, jag carlos och josse tänkte att vi skulle grilla och ta några öl, carlos hade tappat sitt id kort eller han letade överallt men hittade inte de, men det löste sig till slut. när vi gick ner till holmen så började det bli lite mörkt och vi skulle göra en egen brasa, när vi hade lagt massa pinnar och sånt så började vi tända brasan de vart eld men mer rök haha sen efter en minut höll den på att släckas så vi fick hålla på så hela tiden..
vi ringde min älskling men det ända man hörde var : UNTS UNTS UNTS !  allstå musik så antar att han har haft kul! carlos sa att vi skulle köpa älgen igår btw, och ja vi gjorde de också. sen när vi hade köpt så såg jag att det var 7,5or. överdrivet mycket alkohol i så ska aldrig köpa det mer..menmen, nu ska jag fixa mig sen ska jag invänta min älskling som kommer ikväll. åh vad jag saknar honom! vi hörs sen! / Sandra ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0