Tillbaka från vårdcentralen nu..

Har kommit hem från vårdcentralen nu, lille melvin var superduktig!
Nu ska jag vila lite för jag är proppmätt. Älskling köpte mat till oss det var såååå gott !
jag och älskling ska snart till rosie och jhonnie kolla på big brother och ha lite myspys..kollar ni på big brother?
jag har missat några avsnitt så ska bli kul att kolla, det är så kul och se på de speciellt hon Madde eller vad hon heter.. hon är så pinsam eller vad tycker ni ? men hon stannar väl kvar för att då får man ju se lite action haha!
Aja, men vi hörs sen! / Sandra ♥


Kommentarer
Jenni, lycklig tvåbarnsmamma

Ja asså hon är ju värsta slampan hahaha :D Snacka om att göra bort sig!

2011-04-13 08:17:17
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0