Ska nog ta en kvällspromenad idag igen!

Det är så skönt ute idag, det är inte soligt men det är ändå så himla varmt och skönt ute !
tänk va kallt de var för typ en månad sen då man var tvungen att ha på sig vinterjacka nu kan man äntligen kasta in vinterkläderna i garderoben och ta fram vår och sommarkläder, känns så himla skönt..
Idag ska jag nog ta en kvällspromenad igen myspys! Om en timme ska jag följa med Rosie till vårdcentralen
men Lille sjuka melvin stackarn, han ska ta massa prover och se vad han är för sjuk..men den lillen är så duktig så han klarar de! Ska börja fixa mig nu men updaterar innan jag går!
En liten melvin haha så himla söt !! / Sandra ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0