OM TVÅ MÅNADER ÅKER VI.. WOOHOO

Nu vart jag klar med städningen, har ni märkt att man ibörjan är man inte ett dugg sugen på att städa men sen när man väl börjat vill man bara fortsätta. eller är de bara jag som är så ?
just nu väntar jag på ett svar från Rosie sen ska jag gå och fika litegrann med henne Kaffe & bullar precis vad jag är sugen på just nu, illamåendet börjar gå bort nu så det känns bra. har mått illa sen i morse.. usch de är hemskt. så fort solen kommer fram ska jag må illa så himla typiskt.. JUSTE om två månader åker jag och älskling och hans familj till serbien, det ska bli så himla nice att komma bort från sverige lite tycker jag, har inte varit utomlands sen 2009, så det ska bli riktigt kul. Jag har hört att dom har mycket vattenfall där, vilket ska bli spännande för jag har aldrig i hela mitt liv sett ett vattenfall haha, och har alltid velat se ett..

Såhär ser det ut i köket just nu efter städningen!



Och detta är serbien! fyfan baara jag tänker på de vill jag dit nu !

  Vi hörs senare ! / sandra ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0