mitt köp i onsdags!

Glömde btw säga att jag handlade lite i onsdags det som behövdes!


solglasögon,kam, och en riktigt kattig pincett!


En supersöt tröja!


En till tröja som är fin på!


Fick även en fråga om hur jag kan ha så långt hår ibland och även så kort..
Jag använder löshår som man kan köpa på tajmahal, det är där jag brukar köpa mitt !
Det är riktigt bra hår där, det finns oftast en rea hylla där, och de är för de mesta äkta hår också så tycker att du ska kika in dit om du inte är nöjd med ditt eget! anledningen till att jag använder löshår är för att jag inte alls är nödj med mitt eget, men det är så klart mitt eget fel, har färgat för mycket!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0