juste, BOMBEN!

Kom på att tänka att jag tror inte jag ska släppa bomben än, lite för tidigt tror jag!
Men kommer skriva DIREKT när jag vet allt och det är väldigt snart..  Vad gör ni? som sagt gick jag från resturangen för jag blev typ sjuk men det är en aning bättre nu faktist! bra va? så jag ska till jobbet imorgon iallafall. visst har det varit otroligt fint väder på sistonde? så sjukt jävla nice!
 Tänkte att jag skulle upp och prata med mamma om en viktig grej jag måste ta upp med henne, då kan jag ju samtidigt ta med mig sladden till mobilen så kan jag ju lägga in bilder på hur jag ser ut tex som servitris !  men nej nu ska jag kila upp till mig hämta lite kläder och sen kommer jag blogga JÄRNET! puss på er så länge!
/ sandra ♥

Kommentarer
Anonym

Vad menar du med bomben?

2011-04-18 16:49:58
Jenni

Säg inte att du är gravid för då blir jag fan arg.. :P Du kan vänta tills du har egen lägenhet och jobbat minst 1 år, annars blir det skitsvårt ekonomiskt. Och vem vill bli en soc morsa?

2011-04-19 18:35:07
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0