jersey shore

Har alltid gillat dokusåpor, skulle aldrig tänka mig vara med i något sånt men det är alltid kul att kolla på de, för dom skämmer ut sig så totalt. Jag har kollat på bigbrother litegrann den här säsongen, men tycker inte alls att de är lika kul längre.. det var så mycket roligare när det var mer tjafs osv! men något jag verkligen diggar är jersey shore! kollar ni på det? det börjar ju om en timme så ska bli spännande att se vad som händer den här gången! Aja, nu har jag precis ätit med älsklingen och nu ska jag väl bara sitta vid datan en stund sen ska jag gå och kolla på mitt favoritprogram!



Vilka gillar ni bäst? jag diggar snooki och the situation!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0