Jag kom hem nyss!

Nu är jag trött men fan vad kul det är med Zumba! Man känner verkligen att det bränner i musklerna när man dansar, nu ska jag hoppa in i duschen äta och sen ska jag ta de lungt en liten stund kolla på tv och dricka en kopp kaffe. Sen är de dags för kvällspromenaden! Det känns så bra när man tagit en kvällspromenad.. brukar ni göra de´visst är de skönt? jag kommer somna skönt ikväll tror jag! Juste.. Min kompis fixade lite photoshop till mig, för jag har ingen aning om hur man gör, men iallafall så frågade jag om hon kunde göra så jag vart lite olika blond i hårfärgen, och jag behöver eran hjälp om hur jag ska ha.. Men kommer lägga upp bilderna efter duschen!
Vi hörs snart, Här får ni en låt så länge ! / Sandra ♥

Enjoy the music!

Kommentarer
Carolina

Vart dansar du Zumba någonstans? :) Ta upp den som dagens fråga :D

2011-04-14 11:38:49
URL: http://cla.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0