jag har hittat den!

Godmorgon/Goddag! haha har varit vaken ett tag nu, fortfarande sjuk och mår lite sämre än igår så det är inte alls kul! jag har iallafall kollat på internet har letat efter en klänning jag har velat ha ett bra jävla tag, och igår hittade jag den! men inte alls säker längre om jag vill ha den, jag i långklänning? skulle de passa? har ju testat en långklänning en gång i hela mitt liv, och de kändes lite konstigt men jag tyckte ändå att det skulle vara så himla fint till sommaren! men vi får se hur de blir..
 hörs snart!

Kommentarer
Carolina

Krya på dig! Jag är också jättesjuk! :( Men bli frisk till imorn ;)

2011-04-29 10:11:12
URL: http://cla.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0