I NEED !

Något jag verkligen behöver är en plattång och en hårfön, eftersom att jag använder löshår ganska ofta så är det bäst att platta så det ska se ut som sitt eget! Men tyvärr så har min dött!  lite jobbigt eftersom att jag inte får min lön förens nästa vecka! och då har jag bara håret i en bulle. hur kul är de? inte roligt alls.. tycker bara man ser så jävla ofräsch med bulle hela tiden! eller vad tycker ni..? ska jag vänta eller ska jag beställa hem en? tror jag bestämmer mig för att beställa!


Ganska snygg hårfön och plattång eller vadååå!?

Kommentarer
Jenni, vikt och bröllopsblogg

Jag köpte en asbra plattång på Media markt för 149 spänn. En rosa, ganska liten. Men den funkar skitbra :)

2011-04-26 20:09:23
URL: http://jennisfamilj.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0