Hemma från stan..

Hej på er, kom nyss hem från stan är så himla trött! fick iallafall något köpt.. snart kommer älsklingens kusiner hit så vi har städat lite snabbt nu också, senare på kvällen ska ju jag och älskling köra en sån här " ta hand om mig självdag " Det ska bli supermysigt! har köpt två ansiktsmasker till oss idag på stan också. med hallonlukt! det här är iallafall vad jag köpt idag!

En söt bh !



Mer underkläder! superbra, precis vad jag behöver!



En söt tröja, med lite öppet vid ryggen!



Ett fint linne, det ser ut som rött men det är lite rosa rött, skitsnyggt!



Och sen som sagt två ansiktsmasker till älskling och mig!
juste får inte glömma skjortan till mitt nya jobb också haha..

Kommentarer
Elin kusse

Vart har du köpt tröjan med blommor? (Svara mess)

2011-04-26 23:13:28

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0