Helllo!

lite dålig updatering tycker jag, men har varit hos min kusin inatt som verkligen var supermysigt!
Vi har inte sovit med varandra på över ett år, så det var jättekul vi snackade princip om allt.
sen imorse vaknade jag av att de var jätteljust i rummet då såg jag att de var skitsoligt ute så jag och elin gick och åt frulle sen satte vi oss på studsmattan solade och hoppade ! sen var de dags för mig att åka och möta upp älskling och vi kom hem vid två tiden och somnade kanske halv tre och vaknade för en timme sen så kan nog vara helt säker på att ni får massa inlägg idag !! ;) kommer nog aldrig kunna sova inatt haha lägger ut bilder snart !

 / sandra ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0