Halsfluss & feber!

Kom nyss hem från nacka där jag skulle fixa ett pass, men det var inte öppet när vi kom så vi ska åka dit imorgon istället..så himla trött och mår inge bra alls! har fått halsfluss och feber också, sen när vi väntade på bussen var den 40 minuter försenad så jag är ganska pisstoff just nu! ville bara hem eftersom att jag mår så pass dåligt.. nej nu ska jag gå ner till centrum och köpa något att äta till mig och älskling, sen ska jag lägga mig i sängen och titta på film..Anaconda får de bli, har ni sett den? och är den bra? den verkar lite läskig! Vi hörs senare, ska visa vad jag köpte till älskling och mig sen också, men de gör jag senare ikväll.



Bra skådespelare också, vi får se sen vad jag ger för poäng!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0