GODMORGON !!

godmorgon på er! vaknade nyss så ska ta och fixa mig snart, sitter här och dricker en kaffe,
Idag ska jag åka till skolan, sen efter ska jag träffa min brors tjej rosie! vi hade tänkt vara ute medans barnen är och leker och ta en kaffe med nybakta bullar MUMS ! men bara om de är fint väder.. men verkar inte som om vi får så fint idag? kanske blir bättre lite senare ! vi får se.. annars blir de att vi är hemma hos dom.
Aja, som sagt så somnade jag igår i hyfsad tid, vilket är helt sjukt. jag som sov så länge haha ! så nu är jag superpigg ;) jag som alltid brukar vara morgontrött, menmen nu ska jag fixa mig för nu har jag druckit upp mitt kaffe. jag lägger ut outfit snart ! / sandra ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0