Godmorgon på er..

Hej och godmorgon på er! eller ska jag säga Goddag? ;) 
Vi kom hem ganska sent igår så orkade inte updatera, det första jag gjorde var att hoppa in i duschen sen kollade jag och älskling på film och somnade till den. mysigt! Helt sjukt att jag vaknade så sent men det var sååå skönt att sova ut! det har jag inte gjort på länge känns de som.. Aja, nu tänkte jag berätta vad som händer idag!
Idag ska jag och daanza Zuumba! jag gjorde det förra veckan och det är så jävla kul och man får värsta träningsvärken efter att danza den, men har bestämmt mig för att fortsätta på den danzen jag har hört att man kan få en grym kropp också, vet ni något om de ? jag har iallafall sett på youtube om en tjej som var runt 7 år som var överviktig och hon danzade zumba och gick ner en massa i vikt. men det är inte vad jag är ute efter, att gå ner i vikt menar jag, jag vill bara att jag ska få en vältränad! :D aja, lite senare efter att jag duschat efter zumban ska jag gå ut på en kvällslångpromenad igen tänkte jag! men nu ska jag börja fixa mig lite, skriver mer snart! / Sandra ♥






Kommentarer
Sabine

vart dansar du?

pusss <3

2011-04-13 14:50:09
URL: http://jspd.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0