Godmorgon!

Godmorgon på er! jag är jättetrött och ska snart iväg till jobbet men får ändå cash så det är ju bra de!
Så jobbigt att man måste stressa där eller måste och måste det blir så när det är mycket folk, men det lugnar sig efter ett tag iallafall! men det bästa är att när man väl får ta en lite paus så är de bara att ta vad man villl ha gå ut och sätta sig i solen tex, riktigt skönt ju så kanske man kan få lite färg hehe.. skulle ju sitta fint med att vara lite brun eller? haha! nej nu ska jag hem till mig hämta ett par byxor som jag glömde hemma igår, sen måste jag börja fixa mig och dra iväg till jobbet! Fast hinner nog garanterat lägga ett inlägg innan jag åker för jag gick upp tidigare för er skull och för att jag inte skulle stressa! jag skriver så fort jag kommit ner hit nu måste jag faktist hämta byxorna! Puss / Sandra ♥


Kommentarer
Rosie

Ha en super bra dag på jobbet gumman! Duktiga du! <3

2011-04-17 09:51:08
URL: http://rosiespassion.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0