Godmorgon..

Vaknade nyss, men bestämde mig igår för att inte gå till skolan för inatt mådde jag inge vidare direkt.
funderar på att kolla lite kläder på internet och ta en kaffe.. det är alltid lika kul haha..Sugen på att shoppa lite
sommarkläder, har inga kvar. vet inte vart alla mina kläder har tagit vägen, kanske för att jag har en garderob här hemma hos älskling och en hemma hos mig! fast har så mycket kläder jag inte ens använder så måste rensa snart! Dags för mig att kolla kläder, Vi hörs snart ! / Sandra ♥

Jag bjuden på den ;)

Kommentarer
Lollo

Du e så snygg

2011-04-12 12:23:45
Rosie

Nice blogg..:))<3

2011-04-12 13:28:49
URL: http://rosiespassion.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0