FRÅGESTUND AVSLUTAD!

Hej och godmorgon på er! jag fick inte så många frågor igår ju så tänker inte svara än.. kanske är bäst om vi väntar till jag börjar få lite mer frågor osv! det är ju roligare!
idag ser det ut som att vi får ännu en solig dag fan vad härligt, det ända som fattas nu är solglasögon, jag har inga så måste åka in och köpa till sommaren 2011! och kanske något mer då..
jag behöver örhängen, jag har hittat ett par örhängen som jag dör för och jag vill verkligen ha dom, men då måste jag åka in till stan..men kanske lika bra att göra de innan allt tar slut ?
folk har redan börjat gå med shorts! jag känner att sommaren är påväg hehe..
vad ska ni hitta på idag? / Sandra ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0