Förlåt för dålig updatering!

Ouups på mig, jag har varit jättedålig på att updatera!! det ska inte få hända mer.. Igår kväll kom älsklingen till mig och sov, vi åt middag och kollade på två filmer. Den ena var inte alls bra men den andra var skitbra enligt mig! idag har man inte gjort så mycket, men jag åkte till jobbet för typ en halvtimme sen men är tillbaka eftersom att jag tydligen var LEDIG idag, Härligt! haha.. Idag ska jag och älskling till tommy och vara där med några kompisar, det ska bli trevligt. Sen sover vi hos mig ikväll igen antar jag!  Läste nyss Kissies blogg, jag dissar henne väldigt hårt! Har ni sett hur benig hon har blivit?! hon som hade så fin kropp sen när hon börjar äta igen kommer hon bli dubbelt så stor lycka till på dig gumman!  Igår dog min plattång RIP på dig.. saknar dig redan, behöver ju dig nu typ ?  aja, får väl ta och köpa en ny när pengarna kommer! Nu ska jag slappa lite vi hörs sen! /Sandra ♥
Jag bjuder på den sålänge!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0