Dags att sleep!

Dags för mig att sova, men först ska jag berätta att jag är galet intresserad av ormar fast jag är sjukt rädd för dom! och idag har jag klappat en för första gången i mitt liv! ganska imponerad av mig själv sådär hehe! aja, idag skrämde vi iallafall älsklingens mamma som är LIVRÄDD för ormar jag bad dom komma med en orm hem till dom, och såklart att dom ställde upp på de! det var lite roligt att se haha! sen klippte älsklingen alex idag som är brorsans kompis, och det vart superbra! Tycker själv att min pojke borde bli frisör eller något sånt haha!  vi kom nyss hem från att tagit en promenad och hälsat på ormsisarna! men nu ska jag sova.. Godnatt!

Lite bilder från idag iallafall!



Fin orm va? tycker den är superfin skulle vilja hålla men skulle
nog bara stått och gråtit haha!


En alex som är rädd för att bli klippt haha!



Sen vart han klar! nu ska jag allvarligt talat sova så jag är pigg imorgon!
Godnatt på er

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0