BARNMAT..?

Har läst kissies blogg ett bra tag nu, och tycker att hon går över gränsen.. Jag anar att hon gör de för läsarens skull eftersom att hon alltid tyckt att hon är så bäst på allt och så jävla perfekt och snygg! enligt mig tycker jag bara att det är barnsligt att göra de för läsararna.. Men börjar tro att hon fått anorexia! eller vad tycker ni ?

DÅ:



NU:




Tycker hon börjar bli äckligt smal faktist! aja, upp till henne!
DISS på kissie iaf!
Nu ska jag gå och handla lite snabbt, sen updaterar jag mer!
vi hörs snart!


Kommentarer
Anonym

Hon har blivit överdrivet smal, om hon nu inte fixar till bilderna som förut ;)

2011-04-25 02:11:52
9

Hon äröverdrivet smal, om hon nu inte fixar bilderna som förut ;)

2011-04-25 02:15:11

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0