Är hos Maki i östberga ..

Hej på er! är hos älsklingens kusin Maki vi har tagit de lungt och ätit massa gott :)
Nikola sitter och spelar på ipoden så tänkte att jag skulle slänga in ett inlägg och lyssna på lite musik.
Det blev en kvällspromenad innan vi åkte hit, jag och Nikola tog en sväng med vovven till golfbanan där hunden kunde leka lite tyvärr så glömde jag min camera hemma så det blev inga foton på den kvällspromenaden..
Men vi har iallfall tagit lite roliga foton nu som ni ser, lägger även in en skön låt jag tycker om!

Enjoy the music !







/ Sandra ♥

Kommentarer
Jenni, lycklig tvåbarnsmamma

WTF, du skulle kommit förbi här. Vi bor ju i Solberga (några minuter från Coop i Västberga)

2011-04-13 08:18:16
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/
A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-04-13 09:49:11
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0